interview - studio davero

Tijdens een zeer energieke kennismaking op de Keilewerf (2), waar Studio Davero hun werkplek heeft, werd snel duidelijk dat er een match was tussen de visie van Veerle en Roxanne en YEDS. Met dank aan Tiwánee van der Horst, hun buurvrouw op de Keilewerf, voor het leggen van dit contact! Lees in dit interview meer over deze ambitieuze ontwerpers en bekijk hun hele profiel.

Veerle (links) en Roxanne met hun ontwerp Flexi-Belle

Veerle (links) en Roxanne met hun ontwerp Flexi-Belle

Wie zijn jullie en wat doen jullie?
Wij zijn Roxanne Kiel en Veerle Rigter van Studio Davero en richten ons op multifunctioneel duurzaam ontwerp van meubels en meer. Wij hebben reeds ontwikkelde producten maar maken ook graag ontwerpen op maat. Daarnaast zijn we betrokken bij educatieve projecten en geven workshops of lezingen over onze visie en werkmethode. De combinatie van mensen bij elkaar brengen, gebruikers’ wensen analyseren, oplossingen bedenken die meerwaarde bieden en deze vervolgens realiseren - in welke vorm dan ook - is wat we het liefst doen. Kortom; kijken hoe we het leven samen makkelijker en leuker kunnen maken door middel van ontwerp.

Wat wilde jullie vroeger worden? 

Rox: Tandarts assistente [lachend] omdat je dan van poeders vullingen mocht maken. Of architect. Ik zat als klein meisje, als ik niet buiten speelde, vaak te tekenen of maakte kleine schaalmodellen. 
Veerle: Architect. Blijkbaar zei ik dat al toen ik 6 jaar was volgens mij moeder. Ik geloofde haar nooit echt, totdat ik een oud vriendenboekje terugvond. Net als diverse plattegronden van mijn volledig ingemeten slaapkamertje. En anders kunstenares.

Wie of wat is van invloed op wat jullie maken?
De context van een opdracht, wat is er aanwezig, voor wie kan het allemaal zijn, waar, waarom, hoe? Onze werkmethode start vanuit de mogelijkheden die een situatie biedt. Daarbij kijken we goed naar het gebruik, afvalmaterialen of –stromen, de potentie van de locatie, en de aanwezige kennis of vaardigheden binnen een project. Met onze ontwerpen stimuleren we verduurzaming en sociale interactie en streven we naar optimalisatie van ruimtegebruik, kosten en tijd. Voorbeelden hiervan zijn onze projecten Flexi-Belle en Puzzle Peace, waarbij door multifunctionaliteit, het productieproces, het materiaal gebruik en het demontabele karakter wordt gestreefd naar duurzaamheid; zowel ‘sustainability’ als ‘durability’. De meubels zijn modulair en kun je zonder gebruik van gereedschap naar eigen wens eindeloos blijven veranderen.

Is er een rode draad (te ontdekken) in jullie werk/ontwerpen? 
Zo was het in eerste instantie niet bedacht, maar in retrospect inmiddels wel, namelijk multifunctionaliteit door middel van modulair ontwerp. Wij doen ons best om een probleem zo goed, duurzaam en mooi mogelijk op te lossen, maar waarom niet meerdere opties bieden met dezelfde oplossing als dat kan? Inmiddels kenmerken onze ontwerpen zich door de meerwaarde die ze bieden aan de gebruikers vanwege multifunctionaliteit en de mogelijkheid mee te kunnen groeien met de veranderende wensen en omgeving van de gebruiker(s). 

Wat hopen jullie je met jullie werk teweeg te brengen?
Wij richten ons op duurzaam, multifunctioneel en modulair ontwerp vanuit de wensen van de gebruiker. Ons doel is mensen bewust en nieuwsgierig maken voor de waarde van materialen en te laten ervaren dat duurzaamheid makkelijk, praktisch en leuk kan zijn!

Het liefst doen we dit in samenwerking en leggen we graag een link tussen verschillende disciplines, mensen en methoden; zoals een event bezoeker laten nadenken over afval en (materiaal)gebruik met onze Mix & Match Lounge, of met de organisator, transporteur en gebruiker sparren over interactie en efficiëntie van onze Puzzle Peace. We genieten ervan om mensen door middel van ontwerp en ontwerpproces te inspireren en te enthousiasmeren anders na te denken over bijvoorbeeld duurzaamheid, afval en gebruiksmogelijkheden.

Wanneer zijn jullie ultiem tevreden met je werk?
Als onze ontwerpen instinctief gebruikt worden zonder dat er uitleg nodig is, en men er net zo enthousiast van wordt als wij. Het liefst zien we dat ons product een eigen leven gaat leiden en dat gebruikers daardoor creatiever gaan nadenken over hun eigen producten, omgeving en duurzaamheid.

Wat staat nog bovenaan jullie bucket list?
Een grotere naamsbekendheid, zodat mensen ons weten te vinden wanneer zij een oplossing zoeken voor ruimtes met divers programma binnen kantoren, horeca of evenementen en waar niet? Waar men opzoek is naar een flexibele of tijdelijke en duurzame inrichting! Met als gevolg een schaalvergroting van het type opdrachten die we nu doen: productie draaien van onze bestaande multifunctionele meubels, werken aan grotere educatieve projecten, nieuwe samenwerkingsprojecten opzetten, of een geheel interieur of verbouwing op ons nemen.

Waar hopen jullie op in de toekomst? 
Eigenlijk wat we op onze bucket list hierboven melden. En wie weet kan YEDS daar een rol in spelen!

Nieuwsgierig geworden naar meer werk, tekst en uitleg van Studio Davero? Bekijk hier hun volledige profiel!
Interesse om met hen samen te werken of werk aan te kopen? Neem dan hier contact met ons op.

#bethereforyourmate | Michael van Kekem

Recent heeft Studio Michael van Kekem het project #BETHEREFORYOURMATE geïnitieerd om aandacht te geven aan het mentale welzijn en zelfmoord. Hij ontwierp een beeldmerk en verkoopt deze als badge en sticker, waarvan de opbrengst naar het goede doel Stichting 113 (preventie zelfmoord) gaat. Via YEDS delen we graag meer informatie over dit goede en belangrijke initiatief, om twee redenen. Inhoudelijk staan we erachter én het is een ijzersterk voorbeeld van de kracht van beeld. Hoe je beeld kan inzetten om mensen te bereiken en te raken, met als resultaat het behalen of onder de aandacht brengen van een (maatschappelijk) doel.

Via de hashtag #BETHEREFORYOURMATE, hoopt Michael dat we allen bewust worden van iets belangrijks, waar we met z'n allen nog steeds nauwelijks over durven discussiëren of praten. We gaan allemaal door verschillende stadia in het leven. Een traumatiserende ervaring, het verlies van een dierbare of een ongeluk wat je ervan weerhoudt te doen wat je graag doet. Dit kan allemaal bijdragen aan het krijgen van een depressie. Helaas, zonder de juiste hulp, kan een depressie lijden tot diverse mentale ziekten of de dood.

Landscape_BTFYM_INSTAGRAM.jpg

Om dit project te ondersteunen heeft Michael een prachtige serie van stickers en geborduurde badges ontworpen. De stickers en badges zijn er voor een ieder om te verspreiden of te dragen. Laat mensen weten dat je bereid bent naar hun verhaal te luisteren. De buur, de vreemdeling, je vrienden, je partner.

IMG_3023.jpg

De producten zijn te vinden in zijn webshop. Alle opbrengsten gaan naar Stichting 113, een organisatie die zich inzet voor het helpen van mensen die worstelen met hun mentale gezondheid of met de gedachten aan zelfmoord.

Waarom dit project?
In 2016 is Michael een goede vriend verloren door depressie en zelfmoord. Hij was hier dicht bij betrokken. Ze spraken over depressie en hij heeft geprobeerd, samen met naasten, om hem hier doorheen te slepen. Als illustrator heeft hij het geluk dat hij zo'n groot verlies kan proberen om te zetten in visueel werk. Hoe moeilijk dit ook is. Dit doet hij door middel van tekst en beeld en vertelt daarmee zijn verhaal. Met deze campagne wil hij iets bijdragen. Via de hashtag zal hij beeld delen wat een bijdrage kan zijn aan de gedachte dat niemand alleen is. Mensen zijn vrij om de hashtag in te zetten om hun verhaal te delen.

Laten we met z'n allen het taboe stoppen. Praat met elkaar.

Deel je verhalen. Klein of groot.
Luister naar elkaar.
Houdt van iedereen.


Wil je meer informatie? Bekijk de site van Stichting 113.
Meer zien van Michael? Bekijk zijn profiel.

samenwerking met conceptontwikkelaar Vicky Pylorides

Begin dit jaar stuurde Vicky Pylorides een heel enthousiast mailtje dat ze via Kunstuitleen Rotterdam op het pad van YEDS was gekomen door het interview dat Patrick Kooiman had gepubliceerd. Daar volgde leuke gesprekken uit en sinds kort hebben we deze samenwerking bezegeld en is Vicky als conceptontwikkelaar aan de slag gegaan. Heel leuk nieuws om met jullie te delen! In dit interview kom je meer te weten over wie zij is, wat ze de komende tijd gaat doen en met welke doorontwikkeling YEDS momenteel bezig is.

Foto Vicky 1.JPG



Wie ben je en hoe ben je bij YEDS terecht gekomen?

Mijn naam is Vicky Pylorides. Nu bijna een half jaar geleden ben ik min of meer toevallig op de website van YEDS beland. Omdat ik ontzettend enthousiast werd van wat ik op de website kon vinden besloot ik meteen maar contact op te nemen. Eigenlijk niet eens met een heel concreet idee, maar omdat de passie en het enthousiasme voor kunst er zo vanaf spatte leek het me heel leuk om iets met YEDS te doen. Nu ben ik sinds een maand of drie betrokken bij het verder ontwikkelen van het geweldige YEDS concept.



Wat is jouw achtergrond en wat houdt je nu bezig?
Zo'n vijf jaar geleden heb ik besloten om te stoppen met m'n werk als psycholoog om zo meer tijd en ruimte te hebben om creatieve aspiraties te volgen. Zodoende heb ik me volledig toegelegd op mijn grootste passies; textiele kunst en interieurstyling (op mijn instagram account krijg je een indruk van enkele van mijn eigen creaties en waar ik mijn inspiratie vandaan haal). Terwijl ik steeds intensiever met m'n hobby’s bezig was werd ik me er ook steeds meer van bewust hoe fascinerend het effect is dat kunst heeft op een ruimte waar mensen wonen, werken, recreëren of simpel gezegd leven. Dat kunst zoveel meer te bieden heeft dan alleen een esthetische waarde begon mij meer en meer te boeien. Met die missie houd ik me nu bezig op verschillende vlakken; als conceptontwikkelaar voor YEDS, als textielontwerper & interieurstylist.



Wat ga je de komende tijd bij YEDS doen?

Na een aantal zeer relaxte en vooral inspirerende gesprekken was het voor mij overduidelijk dat ik in mijn kijk op en ideeën over kunst veel met YEDS deel. En daar wilde ik heel graag iets mee doen. Omdat ook YEDS altijd in beweging is leek het me ontzettend leuk om mee te werken aan de verdere ontwikkeling van het concept. Waar ik me de komende tijd vooral mee bezig zal houden is het onderzoeken van hoe we met YEDS bij potentiële kunstafnemers (mensen en organisaties) de positieve effecten van kunst nog duidelijker kunnen maken.

Waar hoop je op?
Ik geloof heel erg in de visie van YEDS en hoop dat wij nog meer mensen kunnen verbinden met kunst.



Benieuwd naar wat deze samenwerking met Vicky gaat opleveren? Hou dan de komende tijd de website en de sociale kanalen goed in de gaten! De komende periode werken we samen aan het versterken van het verhaal en de dienstverlening van YEDS, met o.a. hulp van Lotte Eppings van Dat Merkje en andere experts.

interview - Janina Schipper


Een tijd geleden zocht Janina contact met YEDS en na een interessant bezoek aan haar studio werd al snel duidelijk dat er een match was. Graag stellen we je aan haar voor via dit interview en
haar profiel op de website!

Studio Schipper - Janina Schipper - Profielfoto.jpg

Wie ben je en wat doe je?
Ik ben Janina Schipper, kunstenaar en ik maak landschapskunst, tekeningen en monoprints waarbij de nadruk ligt op stilte, ervaring en mijmering.

Wat wilde je vroeger worden?
Advocaat (haha). Op de middelbare school ontdekte ik dat ik werken met mijn handen het allerleukst vond. Maar ik moest van mezelf naar de universiteit omdat ik dacht dat het goed zou zijn voor mijn toekomst. Na een half jaar Kunstgeschiedenis ben ik hard weggerend en heb ik me aangemeld bij de Kunstacademie. Ik ben nog steeds ontzettend blij met die keuze.

Wie of wat is van invloed op wat je maakt?
Mijn eigen nieuwsgierigheid naar nieuwe concepten en materialen zetten mij er toe om mijn werk steeds verder te ontwikkelen.

Is er een rode draad (te ontdekken) in jouw werk?
Ik houd erg van abstractie. Hoe abstracter hoe beter. Mijn werk bestaat dan ook voornamelijk uit monochrome vlakken waarin de toeschouwer zichzelf toestaat zijn gevoel en gedachtes ruimte te geven.

Wat hoop je met jouw werk teweeg te brengen?
Ik hoop dat mensen een moment van stilte en aandacht in hun leven toestaan door te kijken naar mijn werk.

Wanneer ben jij ultiem tevreden met je werk?
Ik weet niet of alle kunstenaars dat hebben, maar ik voel het echt in mijn lichaam als een werk goed gelukt is. Dat heb ik vooral als concept en uitvoering samen komen tot een goed resultaat.

Wat staat nog bovenaan jouw bucket list?
Door Amerika touren om alle grote landschapswerken te bewonderen van bijvoorbeeld Nancy Holt en Michael Heizer. En natuurlijk ‘The Lightning Field’ van Walter De Maria ervaren. Zoek maar op. Dat wil je een keer mee maken.

Waar hoop je op in de toekomst?
Ik hoop dat ik mezelf blijf ontwikkelen in mijn werk door interessante opdrachten aan te nemen, nieuwe mensen te ontmoeten en samenwerkingen aan te gaan. Op dit moment verdiep ik me in de wondere wereld van keramiek. Er valt nog een hoop te leren!


Nieuwsgierig geworden naar meer werk, tekst en uitleg van Janina?
Bekijk hier haar volledige profiel!
Interesse om met haar samen te werken of werk aan te kopen?
Neem dan hier contact met ons op.

SPEEDDATE MET KUNSTENAARS

Afgelopen vrijdag 5 april organiseerde KOP weer hun befaamde speeddate. Dit keer waren we te gast bij zeer toffe locatie MotMot Gallery (aanrader!) in Breda. Twintig jonge kunstenaars stelden zichzelf voor aan tien kunstinstellingen. YEDS was erbij, samen met MotMot Gallery,  Kunstpodium T, Stedelijk Museum Breda, Blind Walls Gallery, Graphic Matters, Patty Morgan, TAC Eindhoven en SEA Foundation Tilburg.

Mooie avond, interessante ontmoetingen en top georganiseerd door KOP! Zie hier het hele beeldverslag :-)

Harmen in de lift: opdracht voor &C magazine

Het gaat goed met modefotograaf Harmen Meinsma! Nog geen 2 jaar afgestudeerd aan de Willem de Kooning Academie en gestaag bouwt hij aan zijn missie om outsiders het podium te geven dat ze verdienen, zo blijkt uit de vele nieuwe beelden die voorbij komen. Zowel eigen werk, werk in opdracht als aandacht vanuit de media. I-D interviewde hem recent en treffend beschrijft hij daarin over zijn leven, werk en handschrift als fotograaf: “Ik richt mijn camera op iets dat al bestaat, en daar gooi ik een sausje overheen. De wisselwerking die dan ontstaat tussen de mensen die ik fotografeer en het beeld vind ik heel interessant. Zo maak ik ze iconisch en beroemd.”

En deze manier van werken maakt Harmen zelf inmiddels steeds opvallender in fotografie en reclameland… Gister kwam de nieuwste &C (and see) uit, die hem inhuurden om een serie foto’s te maken bij hun item over “Laatbloeiers”. Op het lijf geschreven dit thema, dus YEDS was benieuwd hoe dat nou zo gekomen is en bevroeg hem over deze opdracht.

Hoe ben je aan de opdracht voor &C gekomen?
Ik werd door de beeld creative van het blad benaderd. Ze kenden mijn werk op de redactie en hadden een item die goed bij mij paste. Ik heb natuurlijk voorafgaand wel mijn vrije werk gestuurd en dit doe ik bij meerdere bladen/partijen. Het komt namelijk niet vanzelf aanwaaien dus ik zorg dat ze me kennen aan me gaan denken :)

Hoe begon je aan deze opdracht en hoeveel vrijheid kreeg je voor eigen invulling?
In dit geval was de casting door het blad zelf al gedaan, vanuit daar ging ik kijken naar het verhaal van elk persoon en hoe ik dit kon vertalen in beeld. Ik koos het Tassenmuseum Hendrikje in Amsterdam voor de shoot, die vond ik passend. De locatie is een belangrijk onderdeel, het brengt samenhang in de serie. Elke stap in het bedenken van het concept heb ik gedeeld met de beeld creative en zo kwamen we samen tot een plan.

Hoeveel werk gaat er in deze opdracht zitten en hoeveel mensen hebben eraan meegewerkt?
De serie is tot stand gekomen in samenwerking met de beeld creative, producer, assistent, modellen en natuurlijk de interviewer. Het is moeilijk te zeggen hoeveel tijd precies, maar tussen het moment dat ik de opdracht kreeg tot aan de deadline zaten twee weken. Tijdschriften doe ik voornamelijk voor de promo, dit omdat de budgetten vaak beperkt zijn.

Op wel aspect van de opdracht ben je het meest trots?
Het regisseren van elke persoon ging erg goed en dat zie je terug in de portretten. Ze stralen in het statige tassenmuseum en de serie werkt goed qua kleuren. Technisch vind ik de serie ook goed geslaagd en het licht is lekker glamoureus!

Wat was de grootste uitdaging?
Het is altijd een hele uitdaging om meerdere mensen op één dag te fotograferen. Dit samen met het regelen van een locatie en natuurlijk de crew maakt het plannen van een shoot soms een hele uitdaging. Fijn aan deze klus was dat er een professionele producer was die me daarin ondersteunde.

Wat heb je ervan geleerd?
Bij elke shoot leer je weer meer over het neerzetten van een goed beeld. Dit was voor mij voor het eerst in opdracht voor &C en het was een fijne uitdaging om binnen bepaalde kaders te werken en toch mijn handschrift te behouden.

Hoe ziet je ideale opdracht eruit, als in, waar moeten opdrachtgevers jou voor vragen?
Deze serie was iets waar ik erg blij van werd omdat het zo dicht bij mijn eigen thematiek ligt. In de toekomst wil ik nog meer vrijheid hebben in de projecten die ik in opdracht doe. Vrij werk maken met mijn eigen team is wat ik het liefste doe en het is natuurlijk fantastisch om je eigen concepten uit te werken voor een blad of reclame campagne. Ik ben sterk in het ontwikkelen van concepten, kan goed sfeer creeeren in beeld en vanuit daar denk ik mee over de insteek van een artikel, interview of campagne. Ik lever een belangrijke bijdrage aan hoe het doel behaald kan worden, wat verder gaat dan het maken van een foto alleen.


Harmen Meinsma is modefotograaf en aangesloten bij YEDS. Hij geeft de outsiders het podium dat ze verdienen. Ook gezamenlijk werkten we aan deze missie in het project “Bazaar Beauties, de paradijsvogels van Rotterdam” . Bekijk hier hoe zijn geportretteerde muzen toen levensgroot in Rotterdam op de markt te zien waren. Meer werk van hem zien? Hier vind je zijn profiel. Wil je met hem samenwerken? Neem dan contact op, hieronder of via annejet@yeds.nl

Naam *
Naam
Zelfportret, 2018

Zelfportret, 2018

kunst bij Rotterdam The Hague Airport

 

Met veel plezier delen wij een mooie nieuwe Rotterdamse samenwerking! 

Rotterdam The Hague Airport (RTHA) heeft dit jaar de gangen van hun kantoorruimte aangekleed met kunst van zeven verschillende YEDS makers: Govert van der Heijden, Hinke Weikamp, Sylvana Lansu, Jeroen Arians, Lies de Rooij, Cornelis van Wieren, Annabelle Binnerts en Nicola Kloosterman.

RTHA huurt in het totaal 17 werken, hetgeen mogelijk is gemaakt door onze samenwerking met Kunstuitleen Rotterdam

Ook interesse in kunst aan de muur van jouw kantoor of woning? Huren of kopen? Neem contact op met annejet@yeds.nl 

Werk van boven naar onder: Hinke Weikamp, Cornelis van Wieren, Govert van der Heijden

Werk van boven naar onder: Hinke Weikamp, Cornelis van Wieren, Govert van der Heijden

YEDS TALK & branding workshop 6 januari '19

Met de kerst voor de deur, de top 1000 op de radio en plannen en goede voornemens in de maak, komt de start van het nieuwe jaar alweer heel dichtbij! YEDS kijkt terug op een bewogen en geslaagd jaar en hoopt dat ook jij kan terugblikken op een mooi en succesvol jaar als maker. Maar nog belangrijker, we hopen dat je ook volgend jaar weer weet te shinen! Daar helpen we graag bij en organiseren daarom op zondag 6 januari van 15:00 tot 17:30 een branding workshop tijdens de eerste YEDS TALK van 2019. Met een nieuwjaarsborrel ter afsluiting!

Banner5.jpg

# WAAROM EEN BRANDING WORKSHOP?
Om gericht en met nieuwe energie verder te bouwen aan jouw onderneming en kunstenaarschap!

# WAT GA JE LEREN TIJDENS DEZE YEDS TALK?
Met een frisse blik naar jezelf kijken en hoe je als kunstenaar en ondernemer efficiënter, consistenter en succesvoller te werk kan gaan. Je leert meer over wat branding nu precies is, gaat op interactieve wijze op zoek naar wat jou nu écht onderscheidend maakt en hoe je je doelgroep beter kunt bereiken. En dit allemaal onder begeleiding van brandingexpert Lotte Eppings van Dat Merkje.

# VOOR WIE IS DE WORKSHOP BEDOELD?
Voor alle YEDS-makers en andere geïnteresseerde creatieven en kunstenaars, zodat we kennis en ervaringen kunnen delen, kunnen bijpraten én sparren over onze plannen voor 2019.

# WAAR VINDT DE WORKSHOP PLAATS?
Op een locatie in Rotterdam. Specifieke info ontvang je na aanmelding.

# WAT KOST DE WORKSHOP?
Aangesloten YEDS makers kunnen deelnemen voor €15,-. Voor externen is de bijdrage €25,-

# ERBIJ ZIJN?
Meld je via annejet@yeds.nl aan! Wees er snel bij want er zijn nog maar een paar plekken beschikbaar.

Hopelijk tot de 6e, we kijken er naar uit!


Groeten,

Lotte Eppings & Annejet Gosselink

duo-expositie Michael van Kekem en Peter Smink

TAKE OPPOSING DREAMS MAKE SOMETHING UNDISCOVERED

Vorig weekend opende de experimentele duo-expositie van Michael van Kekem met Peter Smink: ‘Take Opposing Dreams Make Something Undiscovered’ bij Psynapse Gallery in Rotterdam.

Voor deze expositie is Michael visueel en tekstueel in gesprek gegaan met schrijver Peter Smink. Dit heeft geresulteerd in divers werk van hen beiden dat in de expo prachtig samenkomt. Michael is voor de expositie gaan werken met vormen in diverse (grafische) technieken en is nieuwe teksten gaan schrijven. Dit allemaal naar aanleiding van Hamlet’s ‘To Be Or Not To Be’ en als reactie op Peter’s werk.

De expositie is een maand te zien (t/m 9 december) en in die periode wordt er geleidelijk nieuw werk toegevoegd.

24 + 25 november zal er tijdens de expositie een workshop plaatsvinden. Tijdens de workshop zul je een object kiezen, een tekst hierbij creëren en dit afdrukken door middel van de linosnede techniek. Je kunt je hiervoor aanmelden via michaelvankekem@gmail.com. Er zijn slechts een beperkt aantal plekken beschikbaar.

Waar en wanneer?
Elk weekend t/m 9 december is de galerie geopend van 14.00 - 16.00 uur.
Finissage: zondag 9 december van 15.00 - 17.00 uur
Tijdens de finissage zal o.a. een bundeling van verzameld werk en tekst te koop zijn.

Psynapse Gallery
Rodenrijselaan 20A
3037 XE Rotterdam

2018-11-15.png

Meer werk van Michael zien? Bekijk hier zijn profiel en hier het werk dat hij vorig jaar in opdracht van RotterdamTheHague Airport maakte.

Jule's werk onderdeel van expo Spelen met Licht

Heb jij deze lampen van Jule Cats al in het echt bewonderd? Binnenkort licht haar werk de donkere wintermaanden op in Galerie Pouloeuff in Naarden-Vesting. De gehele expositie Spelen met Licht is samengesteld op het thema 'licht'.

In totaal zullen zes ontwerpers hun interpretatie van licht exposeren. Kom naar de feestelijke opening op 18 november en dompel je onder in een magische wereld vol licht, kleur, reflecties en schitteringen.

Waar en wanneer?
Expo: van 18-10-2018 t/m 20-01-2019
Opening: 18 november van 14:00 - 17:00
Locatie: Turfpoortstraat 36a, Naarden
Facebook-event: klik hier


Benieuwd naar meer info en werk van Jule? Bekijk hier haar profiel en andere collecties.